pondělí 1. prosince 2014

Recenze: Ztracená naděje (Hopeless #2)

 
V originále: Losing Hope | Autor: Colleen Hoover | Vydalo: Yoli | Počet stran: 336

Colleen Hooverová okouzlila čtenáře románem Bez naděje, příběhem toho, co se stalo, když dívka jménem Sky potkala dávno ztraceného přítele z dětství, Deana Holdera. S Holderovou pomocí odhalila Sky šokující rodinná tajemství a vyrovnala se s city a vzpomínkami, které v ní zanechaly hluboké jizvy. Bez naděje byl Skyin příběh. A ve Ztrácení naděje se konečně dozvíme pravdu o Deanu Holderovi.



 ~*~*~

Pokud někomu z vás už přišla pod ruku kniha "Bez naděje," nejspíš víte, že se tento populární román dočkal i pokračování - nebo-li "Ztracené naděje." Dějem vás však neprovede všemi oblíbená Sky, nýbrž Holder, který celý děj převypráví ještě jednou.


Začneme jednoduše obálkou, která se mi zatraceně nelíbí. První díl byl v pořádku, ale pokud si myslí, že jim projde to, že před objektiv posadí nějakého chlápka, který - jen si to přiznejme - rozhodně nevypadá jako můj vysněný sexouš Dean, tak se vážně mýlí.
Kniha je opět psaná ve středně dlouhých kapitolách, ovšem novinkou pro nás jsou útržky dopisů, které Holder psal své sestře, aby se dostal z celkového šoku. A víte co? Bylo to úžasné. Nádherné, krásné a zatraceně úžasné. 

Děj z pohledu Sky mně přišel obyčejný, možná až moc uspěchaný. Ale víte co? Tohle je kniha s velkým K. A byla to zatraceně skvěle napsaná kniha. 
Celkově se mi děj z pohledu Deana líbil o mnohem víc. Vysvětlily se tím všechny ty zmatené nálady nebo nedorozumění, kterými jsme si museli u prvního dílu procházet. Pokud si myslíte, že vás bude příběh nudit - jen si to přiznejme, procházíme si stejným příběhem ještě jednou - tak to se sakra mýlíte. 


Tahle kniha rozhodně patří k těm, které začnete číst a už je neodložíte. Nálady, které se v knize mýsí jsou hrozně zajímavé a rozhodně nebudete chtít knihu jen tak zavřít a pokračování si nechat na příště. Mluvím tu o knize,u které vám budou téct slyz po tvářích (tedy pokud nejste moc velký skořápky) a nebudete moct uvěřit tomu příběhu, který se před vámi odehrává. Budete otáčet jednu stránku za druhou a pomalu se prokousávat až úplně na konec, kde se dozvíte něco málo i z budoucnosti Sky a Holdera.


Abych řekla pravdu, tak si kromě obálky vůbec nemám na co stěžovat. Knihu jsem si zamilovala a k Vánocům si jí pořizuji domů, protože patří k těm titulům, které doma mít prostě musím. A jsem opravdu nadšená, že jsem se k němu dostala a mohla si tím příběhem projít ještě jednou. Věřte mi, je to neskutečné. Připadá mi, jako kdyby se mi to odehrávalo před očima a já jen nevěřícně třeštila oči nad tím, jak tajemný a naléhavý tento příběh je

Taky podotýkám, že jméno knihy - Losing Hope - bylo vymyšleno géniem, protože má tolik významů, že vás z toho za chvíli rozbolí hlava tak, jako mě.
Knize dávám 98%, protože mně dostala a vy neváhete, a koukejte si jí přečíst taky.
 

2 komentáře:

  1. já nevim... Bez naděje se mi nelíbilo, tak si říkám, jak by se mi mohlo líbit "pokračování", kde se opisuje to samé? Na druhou stranu... Holder byl vážně zajímavá postava a lidi říkají, že to opravdu stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez naděje mi opravdu připadá slabší než pokračování ;) I když se to může zdát nudný - procházet si příběhem ještě jednou, tak mě osobně to bavilo o hodně víc :) Určitě to zkus! :)

      Vymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)