neděle 9. listopadu 2014

Pár slov o autorce


Jsem devatenáctileté stvoření, které se snaží ještě před státnicemi využít veškerého volného času ke čtení a objevování nových míst. Cestování naprosto miluji. Vše nové mě fascinuje, probouzí ve mně zvědavost a nadšení. Rozhodla jsem se tedy s vámi podělit o mé zážitky, vtipné příhody a trapasy (kterých bohužel není zas tak málo) a tipy z výletů, dovolených i povinných školních zájezdů, které si i přes všechnu tu lásku ke svým spolužákům zkrátka nedovedu zamilovat. 

I když bych nejraději na letišti trávila veškerá volná odpoledne, nemusíte se bát, jsem chudý student jako každý jiný. Možná právě v tom by to mohlo být zajímavé, jelikož mám spoustu tipů na to, jak cestovat levněji nebo jak si na takovou cestu do zahraniční pomocí různých brigád vydělat. Samozřejmě nedrandím pouze za hranicemi, někdy vytáhnu kamarádky na expedici po českém okolí. Sice mě potom s dvacetikilovou krosnou na zádech proklínají, ale o pár týdnů později (když zmizí ty prvotní šoky z toho, jak těžké to bylo) uznají, že to tak špatné vlastně nebylo. Jsem vlastenec a miluji všechno české a moravské, tudíž se můžete těšit na spoustu expedičních poznatků, které jsem na cestách nasbírala. Mimo cestování také miluji čtení a některá má moudra jsou zapsaná ve starších článcích.

Sice už jsem papírově dospělák, nicméně i tak nepohrdnu jahodovými přesnídávkami z Alberta či malým plyšovým krtečkům, kteří v hračkářství stojí více, než si vydělám za dva dny na brigádě. Ve svém volném čase (kterého moc nezbývá) se ráda učím čínský jazyk, ale jinak přísahám, že jsem naprosto normální. 

V případě jakýchkoli dotazů mě prosím neváhejte kontaktovat. Ráda si přečtu to, co na cestách potkalo vás!


Odkazy:


1 komentář:

  1. A dále miluje Helenku <3 Lízátko, já Ti vážně přeji na tomto blogu jen to nejlepší, ať překonáš ten nejhorší start, protože to je to nejhorší blogové období, získáš si ty nejlepší čtenáře (jedním z nich budu já, takže fakt budou nejlepší :D Heleno, dej si facku! :( :D) a vážně Tě to tady baví ♥ Mám Tě ráda a hoooooooodně štěstí :3

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář! Moc si jich vážím:)